2012年11月24日 星期六

Biotherm溫泉保濕凝膠保濕唔[立]!!

今次同大家介紹一下Biotherm溫泉保濕凝膠


其實我今次係第一次試BIOTHERM的產品



所以好想同大家SHARE!!!



 



呢個產品個樣係咁GE~



細細的一盒,可以放係手袋,隨時隨地拎出黎保濕~





 



首先我係手度試咗先





1.     
我將D保濕凝膠放係手背度



2.     
之後就慢慢一路按摩一路推開,因為ARM
ARM
搽完,大家可以見到紅圈個度係好濕GA!



3.     
唔洗5秒,所有保濕凝膠已經滲晒入去皮膚入面,皮膚表面好乾爽好舒服



 



好,係手個度試完,到放落塊面度



跟隨SALES的講法,我係要將D保濕凝膠放係面上的5個唔同部分





1/2. 兩邊面頰



3.額頭



4.下巴



5.



 



搞店晒之後就一路打圈一路按摩



兩邊面都係咁樣打圈按摩住~



其實連額頭、下巴同鼻的兩邊都要GA





 



以下SHOWBefore,
After
比大家睇



見到紅圈入面的皮膚質素嗎~?



Before: 其實都好差= =,見到有好多好細的粒粒,仲有D紅同埋小小斑,呢D應該都係大家所謂乾到冇朋友的狀況= =



After: 見到個情況冇咁嚴重GA!!睇上去仲好似滑咗咁,其實摸落都真係滑咗咁~~同埋都OKWO,又唔會[]



 



其實小妹好驚個D感覺會[]的保濕用品



一來會自己感覺唔舒服



二來睇落去好似好油咁



而家呢隻Biotherm溫泉保濕凝膠就唔同LA~



佢搽落去一D都唔會有[]的感覺



仲好快慘入皮膚入面



真係立即補水,ARM晒我呢D皮膚乾性的人用



除此之外,摸落仲好似滑咗咁樣



有時用D保濕用品,第2朝瞓醒之後成塊面油淋淋,好似ARM ARM入廚房炸完野食個陣油煙癡住咗塊面咁……真係諗起都恐怖



而呢個就唔會發生呢個情況~



我都幾中意搽咗上面個隻感覺~真係好舒服GA~



 



產品名稱: Biotherm溫泉保濕凝膠



成份: 甘露醣、Aquatoril 及溫泉有機活性因子(內含 9 種微量元素、4 種維他命B23 種氨基酸成份)



價錢: $350



容量: 50ml



 


沒有留言:

張貼留言