2011年11月25日 星期五

小心

幾星期前約咗今日去ELYZE呢間野度做個FREE TRIAL的TREATMENT
事緣係收到一個EMAIL話有咩免費的FREE TRIAL
可以同你分析你的脂肪分佈等等....
而佢個治療師同埋佢D RECEPTION都KEEP住打電話黎提你去咁..
咁我見好似冇咩野咁咪上去...

今日遲咗收工,,去到遲咗半個中...
有D唔好意思..
上到去,,佢地都好好招呼
咁ARM聽到旁邊的客人同個治療師傾緊個TREATMENT的價錢
已經心知不妙
不過算LA
既然上到去就頂住上LA...

到我的治療師出黎LA
一路講一路都冇問題GE

初初去一間房度度脂肪LA...
之後去佢OFFICE
再之後去個間好似叫療程房的東東...入去睇睇你身體的脂肪分佈

一路KEEP住講,,,最後個TREATMENT因為唔夠時間而冇試到...
但係都有話會再約時間做返GE

另外,,佢一路都EMPHASIZE自己公司係好錫D客人...透明度好高同埋唔係海鮮價
新客仲要有DISCOUNT,,TOTAL成個TREATMENT係$16XXX,,每個月$880....
但係一黎佢就幫我約時間去定下次見營養師,,睇黎好似冇咗FREE TRIAL個樣野,,

講解完成個TREATMENT就叫我比$550 DEPOSIT....
我覺得個感覺..好差.....
係就係一路傾下計咁都冇咩野GE..
佢都同我分析咗我脂肪的分佈.....
但....我都冇話要JOIN,,就想夾我比$550...
冇錯,,聽的確係好正,,但係諗真D,,真係好洗腦FEEL= =

各位SIS真係要小心D LA><

沒有留言:

張貼留言